طراح سايت شركتي ارزان در تهران

۱۹ بازديد

در گذشته شناساندن كسب‌وكار به مخاطب نيازمند زمان و هزينه بيشتري بود. شما مجبور بوديد تا با كمك تبليغات سنتي مانند بروشور و تبليغات دهان‌به‌دهان منتظر جذب شدن مخاطب بمانيد. امروزه دنياي اينترنت فضاي بي‌نظيري را براي ما فراهم كرده است تا بتوانيم با هزينه كم‌تر، از راه‌هاي آسان‌تري مخاطب مورد نظر خود را از وجود كسب‌وكارمان آگاه كنيم. البته نكته‌اي كه بايد به آن دقت كنيم اين است كه بايد در قدم اول فضاي اينترنت و نيازهاي كسب‌وكارمان را بشناسيم و با كمك كارشناسان مجرب، از راه‌هاي درست و حرفه‌اي شركت خود را معرفي كنيم. يكي از مهم‌ترين كارهايي كه بايد براي بيزينس خود انجام دهيد، طراحي سايت شركتي است. يك سايت شركتي مناسب، چهره‌اي حرفه‌اي را از شما به مخاطب نشان مي‌دهد.

طراحي سايت شركتي چه مزايايي دارد؟ 

  • يكي از مهم‌ترين مزايايي كه با داشتن سايت نصيب كسب‌وكار شما مي‌شود، آگاهي افراد بيشتري از كسب‌وكار و برند شما است. يك سايت حرفه‌اي مي‌تواند آگاهي از برند شما را به طرز چشمگيري افزايش دهد.
  • يك سايت شركتي قوي ميتواند كسب‌وكار شما را با هزينه كمتري به ديگران معرفي كند. اگر سايت شما درست و اصولي طراحي شده باشد، تبديل به ويترين كار شما خواهد شد. در اين صورت نياز شما به تبليغات زياد، به مقدار ملموسي كاهش پيدا مي‌كند.
  • اگر سايت شركتي شما به صورت حرفه‌اي طراحي شده باشد، حس اطمينان و اعتماد بسياري را به مخاطب شما مي‌دهد و مي‌توانيد ارتباط پايدارتري را با مشتريان خود تجربه كنيد.
  • وقتي سايت كسب‌وكار خود را طراحي مي‌كنيد، ارائه خدمات شما به روزها و ساعت‌هاي كاري محدود نخواهد بود. مخاطبان شما هميشه مي‌توانند خدمات و محصولات مورد نظر را از سايت شما دريافت كنند.
  • با كمك يك وب‌سايت جذاب مي‌توانيد راحت‌تر و حرفه‌اي‌تر با مخاطبان خود تعامل داشته باشيد؛ زيرا راه‌هاي ارتباطي هميشه در دسترس افراد خواهد بود.
  • اگر يك سايت شركتي حرفه‌اي داشته باشيد، مي‌توانيد نياز خود به نيروهاي انساني را كمتر كنيد و بسياري از كارها را برون‌سپاري كنيد.
  • داشتن سايت به شما امكان مي‌دهد تا راحت‌تر و با دردسر كمتر، بتوانيد كسب‌وكار خود را گسترش دهيد.

براي طراحي سايت شركتي به چه نكاتي توجه كنيم؟

براي اينكه بتوانيد يك سايت حرفه‌اي داشته باشيد بايد به مواردي توجه كنيد كه باعث جذب مخاطب و ايجاد وفاداري در او شود. اگر به حرفه‌اي بودن طراحي سايت خود توجه نكنيد، ممكن است مخاطب به راحتي نتواند با خدمات شما ارتباط برقرار كند و كسب‌وكار شما جذابيت خود را از دست مي‌دهد. پس بهتر است هميشه اين نكات را به ياد داشته باشيد:

  • كار خود را به متخصصان اين حوزه بسپاريد. اگر مي‌خواهيد براي كاهش هزينه‌ها خودتان طراحي سايت شركت را انجام دهيد، بدون شك در انتها نتيجه جذابي دريافت نخواهيد كرد. حتي اگر خود شما با اصول طراحي سايت آشنا باشيد، بهتر است از تيمي كمك بگيريد كه به طور تخصصي روي سايت شما متمركز باشند و طراحي را براي شما انجام دهند.
  • به طراحي، گرافيك، ظاهر سايت خود توجه كنيد؛ زيرا تجربه كاربري خوب يكي از مهم‌ترين عواملي است كه باعث جلب توجه مخاطب و بازگشت او به سايت شما مي‌شود. بنابراين به طراحي اصولي ظاهر سايت خود بسيار دقت كنيد.
  • تا جايي كه مي‌توانيد همه چيز را ساده نگه داريد. كسي كه وارد سايت شما مي‌شود بايد بتواند به راحتي به همه موارد دسترسي داشته باشد. همچنين مهم است كه همه گزينه‌ها براي مخاطب شفاف و واضح باشد.
  • بهتر است به سراغ قالب‌هاي آماده و رايگان نرويد. اگر مي‌خواهيد يك سايت شركتي حرفه‌اي داشته باشيد، بايد سايت خود را به صورت كامل شخصي‌سازي كنيد. اين كار باعث مي‌شود كه نسبت به رقباي خود كاملا متفاوت باشيد و در ذهن مخاطب ماندگار شويد.
  • براي طراحي سايت خود حتما به ريسپانسيو بودن آن در دستگاه‌هاي مختلف دقت كنيد. مخاطب شما ممكن است با وسايل مختلفي مانند كامپيوتر، لپ‌تاپ، تبلت يا گوشي موبايل به سايت شما سر بزند. بنابراين بايد نمايش سايت شما با دستگاه‌هاي مختلف سازگار باشد تا مخاطب به راحتي با آن تعامل كند.

طراحي سايت بايد چه مواردي را در بر بگيرد؟

براي اينكه يك سايت كامل داشته باشيد، بايد به نكات متعددي توجه كنيد تا بتواند تمام نيازهاي مخاطب را برطرف كند. ممكن است به صفحات و بخش‌هاي مختلفي نياز داشته باشيد. مهم‌ترين مواردي كه در سايت خود بايد آن‌ها را داشته باشيد شامل مواد زير هستند:

  • صفحه تماس با ما: يكي از ضروري‌ترين صفحه‌ها براي ارتباط سريع و آسان مخاطب با شما است. در اين صفحه بايد شبكه‌هاي اجتماعي، آدرس و راه‌هاي تماس شركت را درج كنيد.
  • صفحه درباره ما: شما بايد معرفي كامل و دقيقي از پيشينه شركت و داستان برندتان را به مخاطب ارائه دهيد.
  • فهرست مطالب: مخاطب بايد بتواند به راحتي به تمام محتواي سايت شما دسترسي داشته باشد.
  • امكان جست‌وجو: مخاطب بايد بتواند به راحتي محتوا و محصول مورد نظر خود را جست‌وجو كند.

صفحات محصولات: محصولات شما بايد شامل عكس، توضيحات و ارائه ويژگي‌ها باشد تا مخاطب بتواند به‌طور كامل با محصول مورد نظر خود آشنا شود.

  • صفحه سوالات پرتكرار: مخاطب بايد بتواند سوالات متداول را مطالعه كند تا اگر ابهامي درباره شركت شما وجود دارد برطرف شود.
  • پنل كاربري: هر فرد بايد بتواند در صورت تمايل در سايت شما ثبت‌نام كند و از خدمات، محصولات و محتواي شما بهره‌مند شود.
  • پشتيباني و پاسخ‌گويي به سوالات مشتريان: شما بايد در سايت خود بخشي را براي تعامل آنلاين و ارتباط با مشتري در نظر بگيريد كه مخاطب بتواند به راحتي راهنمايي‌‌هاي لازم را دريافت كند.

 

تيم مناسب براي طراحي سايت شركتي را چگونه انتخاب كنيم؟

اگر مي‌خواهيد از رقباي خود پيشي بگيريد، بايد يك تيم حرفه‌اي را براي طراحي سايت خود انتخاب كنيد. انتخاب تيم مناسب براي طراحي سايت باعث مي‌شود تا بتوانيد با خيال راحت وظايف طراحي را به آن‌ها بسپاريد. براي اينكه بتوانيد يك تيم حرفه‌اي را پيدا كنيد، بايد به موارد مختلفي دقت كنيد.

  • به‌طور كامل نيازسنجي كنيد و موارد مورد نظر خود را با تيم در ميان بگذاريد.
  • نمونه‌كارهاي قبلي تيم طراحي سايت را با دقت بررسي كنيد تا ميزان حرفه‌اي بودن تيم را متوجه شويد.
  • شرايط همكاري و قيمت طراحي سايت شركتي را به‌طور شفاف با سرپرست تيم در ميان بگذاريد. حواستان باشد كه قيمت پايين بيش‌ازحد، هميشه به معني صرفه اقتصادي نيست. بلكه ممكن است روي كيفيت خروجي كار نيز موثر باشد.
  • مراحل انجام كار را به دقت با تيم مورد نظر خود بررسي كنيد. در اين بين زمان‌هاي مشخصي را براي اصلاح، بررسي مجدد و دريافت گزارش روند كار از تيم درخواست كنيد.

بهترين شركت طراحي سايت شركتي

براي اينكه بتوانيد كسب‌وكار خود را به درستي معرفي كنيد و از مزاياي داشتن سايت شركتي برخوردار شويد، بايد با يك تيم حرفه‌اي طراحي سايت همكاري كنيد كه بتواند علاوه‌بر پاسخ به نيازهاي شما، سايت را در مسير درست و به‌روز پيش ببرد. شركت‌هاي مختلفي در زمينه طراحي سايت خدمات خود را ارائه مي‌كنند. اما شما بايد شركتي را انتخاب كنيد كه خدمات خود را با بهترين كيفيت به شما ارائه كند.

تيم حرفه‌اي مركزسايت در راستاي همكاري با شركت‌هاي مختلف، با كمك نيروهاي متخصص خود مي‌تواند طراحي سايت شركتي را به بهترين شكل، با كيفيت بالا و شرايط مناسب براي انواع كسب‌وكارها پياده‌سازي كند. مركزسايت با ارائه پلن‌هاي همكاري متنوع مي‌تواند شرايط منعطفي را با توجه به نياز شما ارائه دهد. يكي از مهم‌ترين مزاياي همكاري با تيم طراحي مركزسايت اين است كه مي‌توانيد در جلسات مختلف در حين طراحي سايت اصلاحات مورد نظر خود را به تيم اعلام كنيد. مركزسايت تا ارائه پروژه نهايي قدم به قدم همراه شما است تا بهترين نتيجه را براي شما به ارمغان بياورد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.